Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горене на масло на Alfa 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Може да ти прозвучи странно доливай и карай докато спре а това няма да е толкова скоро ремонта за който говорят по горе e чудесен но скъп a как ще си свършат работата не е ясно.Надали ще караш колата още 7-8 години за да правиш инвестицията и главоболията.Намери си от някаъде наливен Carlub цената му е много добра качеството също.Доливай и си свиркай.

    Никой мъж неси признава че колата му гори масло и че не му става патлака
    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
    0w40 Shell Helix Ultra

    Comment


    • #17
      Нека се изкажа и аз по темата.Значи ако има само запекъл маслен сегмент колата ще има компресия,но пак ще си гори масло.Но щом главата е била крива прегряването е било голямо и от там може да са изгорели гумичките на клапаните и ако не са сменяни може да се окаже и от тях,но това е доста голям разход да е само от гумичките.Ремонта е доста скъпичък може и 800лв. да не ти стигнат.
      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Forza Покажи съобщение
        Благодаря на всички за отговорите! Проблема е че всеки майстор казва сигменти но не веднъж се е случвало на приятели да им ги сменят и да не е от тях неразполагам с пари да ги дам на вятъра, а продажбата на колата не е решение защото нямам пари да доплатя а за тези пари които ще взема от алфата ще взема същия кошник че може и да е по-зле като цяло непредполагах че проблема може да е толкова сложен но явно е
        Като се сменят сегменти без да има шлайф на цилиндрите пак ще гори понеже циллиндъра вече е на елипса а сегмента не се е сработил.А шлайфа на цилиндрите върви с нови бутала.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Като се сменят сегменти без да има шлайф на цилиндрите пак ще гори понеже циллиндъра вече е на елипса а сегмента не се е сработил.А шлайфа на цилиндрите върви с нови бутала.
          Не е задължитено.
          Не е задължително и да има елипса.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Щом казваш....нямам желание да споря.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #21
              1500km само градско от последното доливане - не е мръднало грам на щеката. Изляза ли извънградско на по-далеч и почва да го яде.
              Last edited by acho_; d.m.y г., 00:32.


              Comment


              • #22
                Здравейте колеги вчера отвориха двигателя на Алфата има надраскан колянов вал, крив блок и заминали сигменти колата е била прегрявана явно така съм я купил. Искат ми над 1000 лв за ремонти части труд, чудя се какво да правя със сигурност няма да ремонтирам или ще я махам или ми се иска да си купя друг двигател втора употреба но нито знам от къде нито зням дали и той няма да му има нещо приемам всякъкви мнения и съвети. Колкото и да се кефя на алфа ромео и в частност на този модел май трябва да се разделим с марката завинаги
                Last edited by Forza; d.m.y г., 13:31.

                Comment


                • #23
                  ако не ти се дават парички - сменяй мотора, ако си го направиш сам ще я караш с години, прецени си според ресурса на колата, ако си набил пари в нея , ако е читава - прави си я , ако е взела-дала ... зарязвай я
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                  Peugeout 2.2 HDI 133+++
                  Alfa 159 +++ next

                  Comment


                  • #24
                    Търся си двигател колеги но немога да намеря намирам някакви ама в автоморгите нямат идея на колко хиляди километра са а повечето дори ме лъжат само и само да го купя а един ми вика перфектен е само на 200 000 км чудо май ще я давам за скраб макар че е супер запазена алфата просто тва дето се случи с двигателя може да ме накара никога повече да не карам алфа.......

                    Comment


                    • #25
                      Едва ли ще намериш някъде на реални километри. Просто трябва да го види някой който разбира.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Forza Покажи съобщение
                        може да ме накара никога повече да не карам алфа.......
                        това може да се случи с коя да е марка
                        Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                        Peugeout 2.2 HDI 133+++
                        Alfa 159 +++ next

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Forza Покажи съобщение
                          Търся си двигател колеги но немога да намеря намирам някакви ама в автоморгите нямат идея на колко хиляди километра са а повечето дори ме лъжат само и само да го купя а един ми вика перфектен е само на 200 000 км чудо май ще я давам за скраб макар че е супер запазена алфата просто тва дето се случи с двигателя може да ме накара никога повече да не карам алфа.......
                          "Перфектен" и "само на 200К" не са непременно противоречиви понятия. Всичко зависи от това, как е каран и стопанисван мотора.

                          Да вземеш мотор от морга на сляпо си е голяма лотария.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Защо не ме послуша да си доливаш и караш а влезна в големят филм какво като ти гори масло нали върви и e запзаена.Събирай мотора наливай това:
                            http://www.xadoshop.bg/bg/products/x...stage-p21.html
                            и карай докато спре и както ти казах по горе това няма да скоро няма никаква гаранция ако се отървеш от тази че няма да налетиш пак на проблемна дори и друга марка несе разочаровай никой неказва колко се е прецакъл всеки хвали неговото колко е убаво.Мислиш че онези от Бавария,Инголщад или Японците са по добре и те са трагедия даже по голяма понеже са предпочитани повече заради името си
                            Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 19:54.
                            Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                            0w40 Shell Helix Ultra

                            Comment


                            • #29
                              моята е взех на реално 84к и все още по нея е всичко оригинално... но почва да тропа и започвам да сменям малко по малко... ест. след 2 год каране в Б-я

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                "Перфектен" и "само на 200К" не са непременно противоречиви понятия. Всичко зависи от това, как е каран и стопанисван мотора.

                                Да вземеш мотор от морга на сляпо си е голяма лотария.
                                аз ако намеря кола на 12 години на 200к , веднага бих я купил, ама 200к не на километража , а истински
                                Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                                Peugeout 2.2 HDI 133+++
                                Alfa 159 +++ next

                                Comment

                                Working...
                                X